返回列表 回復 發帖

God kørsel

Godt kørende
Hey alle! Jeg er i markedet for nye løbesko, eller all-around fitness sko, og jeg leder efter anbefalinger fra dig fine folk, så jeg kan gå ind i butikkerne i det mindste indsnævre den ned. Jeg har kørt en hel del mere sidst (5-6 miles på mine lange dage og ønsker at øge) ud over løft, så jeg vil gerne have en sko, der kunne holde trit med mig. Én fangst: PENGE. Jeg har ikke ligefrem meget lige nu, så hvis vi kunne holde det omkring eller under $ 120, det er max jeg kan bruge,Nike Free.
Tak for hjælpen!
beklager, Kotov, men jeg hader disse tråde, og jeg tror nogen (selv ambereva), der anbefaler en bestemt sko til en person, hvis fødder, de kan ikke se, er vejen ud af linjen.
Må ikke undskylde. Jeg har lige kastede ae navn derude som en måde at sige tak til mig opmærksom på dem. Jeg havde aldrig selv hørt om dem.
Ligesom alle andre sagde, kan jeg umuligt anbefale en bestemt sko, men Mizuno, bække, Asics, og ny balance er gode mærker. Jeg ville undgå nike løbesko som pesten fordi det efter min mening er deres løbesko ikke gjort godt. (Jeg ved det ikke, måske de har optrappet i de seneste par år,Nike Free Run, men min sidste par bogstaveligt faldt fra hinanden.) Jeg ved, det føles dumt, men gøre en mini test-jog i butikken, når du køber dine sko til se, hvordan de føler, når du kører. Når du har fundet en model, du virkelig gerne, kan du købe dem på internettet for langt mindre. Jeg betalte 120 dollars for min oprindelige par nye balancer, men jeg kan få dem for 80 dollars på internettet, og jeg ved, at de vil blive behageligt for mig.
Jeg ville def gå til en lokal kører butikken og få din fod analyse udført. 4 år siden jeg gik med hvad var komfortable uden analyse og jeg endte med en brækket fod, som tog 2 år at reparere og få mig tilbage til hvor jeg var før skaden. Jeg tror rigtige løbesko er deres vægt værd i guld nu! Jeg gik bare og købte nye løbesko på lørdag. Hver gang jeg går de gøre en gratis computer analyse af min mund, mens jeg står, gang og løb. Så baseret på, at de bringer mig ud hver sko i min størrelse, der er lavet til min type af mund (stabilitet, lysstabilitet, neutral, etc). Så jeg vælger den mest behagelige fra dem. De har selv løbebånd der i butikken, så du kan prøve dem før du køber dem. De har også en 2 ugers fuld returret, hvis du opdager, at du ikke kan lide dem (så længe de er rene). Mine to sidste par var Mizuno, fordi de var de mest komfortable for min fod. Overraskende jeg har flyttet fra stabilitet til lys stabilitet, og Adidas er hvad der føltes det bedste denne gang. Held og lykke!
Tak, alle sammen! Jeg formoder, at jeg var mere på udkig efter indsigt på et godt brand, ikke en specifik sko per-sige, men jeg kan godt lide ideen om at få en analyse af min mund / gjort skridtlængde, jeg var ikke klar over de rent faktisk gjorde, at in- opbevare. Jeg troede, det var nogle særlige ting du måttet betale rigelige mængder af dollars ekstra for. landing mere på mine tæer / foran mine fødder vs hæl tæer for flere fremskridt Hvert så ofte, og det definitivt gør mine knæ / hofter ondt mindre, det er helt sikkert! Jeg har hørt Nike Free sko eller noget lignende, der efterligner barfodet løb, men høre om kvaliteten af ​​en Nike sko, jeg er ikke sikker på jeg vil gå til, at over Vibram. landing mere på mine tæer / foran mine fødder vs hæl tæer for flere fremskridt Hvert så ofte, og det definitivt gør mine knæ / hofter ondt mindre, det er helt sikkert! Jeg har hørt Nike Free sko eller noget lignende, der efterligner barfodet løb, men høre om kvaliteten af ​​en Nike sko, jeg er ikke sikker på jeg vil gå til, at over Vibram. Har du nogen personlig erfaring med Vibram, eller bare en barfodet fortaler? Jeg har været nysgerrig Vibram i et stykke tid nu.
Bstudley,
Første gang du skal vide jeg er ikke fortaler for at køre,Nike Free. Jeg hovedsagelig vægt tog, gå rundt på kontoret og sprint op trapperum på arbejdspladsen for min cardio. Når det er sagt, jeg har været iført dette par Merrell barefoots på kontoret nu, og jeg elsker dem. Sålen er lavet af Vibram, men de ser pæn og konventionel til kontoret. Mine observationer:
1) Gulvet er hårdt. Jeg bruger min tid hjemme i mokkasiner, så jeg er vant til nul hæl løft, men på træ eller tæppe. Absolut føles som om jeg gå barfodet.
2) Jeg har spurtede udenfor i dem (mellem kontoret komplekse og vores lab bygning). Jeg kan helt sikkert føle jorden bedre og eventuelle småsten, der kan ligge i vejen. Sålerne beskytte dine fødder selv.
3) Selv med walking, jeg har bemærket jeg er nødt til at ændre min gangart en smule. Jeg er stadig tilpasning, men generelt jeg brugte til at gå rask med en lang tempo, der var mere hæl tå. Oprindeligt jeg måtte gå langsommere, men nu finder jeg mig selv at gå til en mere forfoden strejke og kortere hurtigere skridt, når jeg farten op. Igen, jeg stadig justere.
4) Butikken jeg fandt der bærer Merrell barfodet også bærer vibrams. Jeg skal nok købe et par af dem til sommeren nu, at jeg ved, at jeg kan gå ind og få dem størrelse af en erfaren person. Jeg har altid været tilbageholdende med at købe dem over internettet.
Um, ja du kan,Nike Free Run. Der er ingen mirakel sko, der passer alle perfekt. Jeg er også en forfoden / midfoot angriber. Jeg havde faktisk min gangart analyseret på en specialitet kører butikken, men lad os bare sige det ikke var en meget videnskabelig og præcis proces. Jeg føler mig som den fyr kiggede bare på min gangart og derefter bragt ud 10 par tilfældige sko. Jeg endte bare plukke noget jeg fandt komfortable, ikke hvad han mente ville være bedst for mig, eller hvad jeg ville læse om som værende gode sko til forfod / midfoot strejkende (lav hæl-tå drop). Jeg har Mizuno Wave Rider 14 og selvom det har en stor hæl-tå forskel, jeg har personligt havde ingen problemer med at slå min fod, hvordan det føles behageligt i disse. Point er: gå til en kører butikken og bare prøve så mange sko, som du kan se, hvad du finder behageligt for dig selv. Det kan tage et par par sko (og et par uger eller måneder) 'til du finder, hvad du bedst kan lide, men det er værd at have noget, der virker.
返回列表