返回列表 回復 發帖

Nike er stadig den bedste

Nike er stadig den bedste
Gule mapper for nye ideer og projekter. Blå mapper fortælle mig dette er for forskning,Nike Free. Få den idé,Nike Free?. Jeg enten nødt til at køre i generende sko, jeg er vant til, eller køre i nye sko der føler sig godt under kørslen, men giv mig forsinket start muskelømhed. Hvilket er det mindste af to onder? Jeg faktisk slags nyde DOMS, på en underlig måde. Mere end jeg nyder at få vabler og sorte tånegle, alligevel.
Med Decimal,, der betyder 'ti' er alle ti tæer uafhængigt adskilt fra hinanden og frit at bevæge sig med foden naturligt - fire tå stillinger mellem fem tæer på hver fod som interne fodpedaler. Det Decimal er en ideel sandal til aktive mennesker, der søger ydeevne, frihed og komfort i et åbent hæl sandal. Heel-til-tå drop er 0mm (nul dråbe) ..
Da starten, Nike Company introducerede Nike Dunk at fortsætte basketball linje. Det blev udgivet i 1985. Disse Nike dunk kan ses som basketball sko med en nedre ydersål, der gør disse sko lettere og holde bæreren tættere på jorden.
Ifølge en undersøgelse, har måling af blodtryk hjemme et bedre samlet resultat end de læger, som er gældende. Opfindelse af forskellige blodtryk kits har gjort processen lettere for patienter, der undgår læger. Tja, en undersøgelse rapporterede, at folk har deres blodtryk kontrolleres derhjemme viser bedre samlet resultat end dem, der har gjort til din læge `s kontor.
Advarsel: Du må ikke forvente at tage skoene af og pludselig kunne løbe en maraton på rekordtid. Faktisk kan du have problemer med at køre rundt om blokken i første omgang. Kom justeret til barfodet kører er nogen let sag (no pun intended), som du er tvunget til at omskole den måde, du kører.
Der er næppe en tråd tilbage på dem,Nike Free Run. Jeg klager ikke,Nike Free Run, jeg siger bare. Og om emnet badende, syntes jeg de canadiske kvinder dykkerdragter, men jeg vil give topkarakterer til italienerne i den synkroniserede dykning begivenhed. Du ville blive overrasket over hvor kort og ligegyldig smerten af ​​at gå på en klippe i toe sko. Vores forfædre var bare fint for de sidste millioner år uden ufleksible såler, smalle tå kasser, eller hæle af nogen art. Og de har aldrig haft knyster.
Nu, hvor jeg konsekvent er ved at miste Jeg er i en styrkeposition. Alle spørger: hvordan vil du vedligeholde? Nå, mens jeg ikke har fået at vide den nøjagtige program endnu, min sunde fornuft siger mig, at du langsomt genindføre yderligere punkter til den daglige kost, og derefter spore, hvad der sker. Kalibrer.
返回列表